18 Aralık 2007 Salı

Gülşen Abi

Gülşen Abi

Sabah 6.30 sularında "hazır uykum kaçmışken haberlere bir uzanayım da gündemden uzak kalmayayım" diyerek televizyonu açınca karşıma çıkan eskilerden bir jenerik yine bana "ah be abim" dedirtti.Haluk Bilginer (Abidin,) Selim Naşit (Asım Bey,) Nilüfer Açıkalın (Abidin'in nişanlısı lakin dizideki adını ne çabuk unuttum) ve Tavuk Nejat (oyuncunun adını hatırlayan varsa söylesin) TRT ekranlarının -bana göre- gelmiş geçmiş en iyi dizisi ile tekrar karşımdaydılar.Bölümden kısa bir bölüm vereyim (ses tonları kafanızda canlanır zaten):___Nihat: Abi senin asistanınız ama tek asistan masası var. Biz de masayı paylaşmaya karar verdik. Nejat "ma"yı istedi, ben de "ma"yı istedim ama kimse "sa"yı istemedi.Nejat: Abi sonra ben masanın üst kısmını istedim o da tamam dedi ama paylaşamadıkNihat: Yoksa ikiye mi bölsek.(Abidin bu salaklıklar karşısında epey şaşırır lakin müdahale de edemez bir türlü, muhabbet uzayıp dururken kendine gelir)Abidin: Yeteeeer, oturmuş burada iki saattir stereo salaklık dinliyorum.___Nejat da kendini tavuk mu sanıyordu yoksa mısır mı sanıyordu öyle bir durum da vardı ortada.


oyuncular


Haluk Bilginer(Abidin Özbidin / Gülşen abla)


Nilüfer Açıkalın(Sevda)


Yıldıray Şahinler(Nejat)


Cüneyt Uzunlar


Murat Güler


Selim Naşit(Asım bey)


Olgun Şimşek


Ersin Umulu


Esin Umulu


Engin Yüksel


Emel Çölgeçen(Emel)


Peker Açıkalın(Alper)


Leman Çıdamlı(Naciye)


Necdet Yakın(Fikret bey)


Erdal Küçükkömürcü(Nihat)


Emre Altuğ


Emre Kınay(Talat)


Evrim Solmaz



Yönetmen:Uğur Erkır,Samim Değer

Senaryo Yazarı:Can Barslan

Müzik:Ozan Doğulu,Kenan Doğulu

Hiç yorum yok: